Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Скальська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Скальська О. В. 
Модель іншомовної діяльності учнів з використанням роздавальних додаткових навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі [Електронний ресурс] / О. В. Скальська // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 316-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_74
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.169 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Скальська О. В. 
Методика використання роздавальних додаткових навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі [Електронний ресурс] / О. В. Скальська // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 28(1). - С. 202-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_28(1)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.3 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Скальська О. М. 
Філософсько-антропологічні пріоритети у підготовці фахівців нафтогазового профілю [Електронний ресурс] / О. М. Скальська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 65. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2016_65_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 744.933 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Скальська О. В. 
Загальнодидактичний аспект проблеми теорії засобів навчання у педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / О. В. Скальська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 289-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_71
Проаналізовано основні результати вивчення стану проблеми теорії засобів навчання, уточнено зміст понять – "основні", "додаткові" та "допоміжні засоби навчання". Узагальнено погляди науковців щодо класифікації та систематизації засобів навчання. Головну увагу зосереджено на проблемі створення системи засобів навчання іноземної мови.Проанализировано основные результаты изучения проблемы теории средств обучения, уточнены дефиниции понятий – "основные", "дополнительные" и "вспомогательные средства обучения". Обобщены взгляды ученых на классификацию и систематизацию средств обучения. Внимание сосредоточено на проблеме создания системы средств обучения иностранным языкам.The basic results of studying the problem of the theory of means of study are analysed in the article. It amplified the definitions of notions – basic means of study, additional means of study, subsidiary means of study. The scientist’s point of view as to classification and systematization of the means of study is generalized. The attention is made to the problem of creating the system of means of study in the process of foreign language teaching.
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.827 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського